سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه
باید آنقدر شنید و شنید و شنید.......
باید آنقدر فکرید و فکرید و فکرید......
تا بتوان
نوشت.
اکنون دنیای بی عدالتی است
ما هم به حدیث نفس نویسان افزودیم خود را
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ق.ظ

ندانستن عیب نیست نپرسیدن گناه است

برخی از دوستان مطرح کردند که بعضی از کلمات در مقاله هایی آوینی رو نمی دانیم و نمی فهمیم. لذا از همه ی دوستان خواهش می کنم بپرسید و ایمی بزند که این کلمه چیست تا من هم در حد توان و بضاعت معرفتی شما رو پاسخ دهم.اگر هم نتوانستم لااقل منبعی را به شما معرفی کنم و شما بخونید و بدونید و البته برای دیگر دوستان از جمله بنده نیز بازگو کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷

نظرات (۲)

باسلام

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن / با مردم بی درد ندانی که چه درد است

تیتری که بالا نوشته اید برای قدیمها بود.. امروزه اساتید سر کلاس درس فقط بذر ندانستن و شما نمیدانید و نخواهید دانست را می پاشند.. ظلمی که آشکار و پنهان به دانش جویان و جویندگان دانش می شود، کسی هم دم نمی زند!!!

این روحیه شما قابل تحسین است.

هر چند که تصمیم گرفته بودم دیگر از صفات نیک و پسندیده ی هیچ معلمی سخن به میان نیاورم ولی روحیه ی علم جویی ام (البته اگر تعریف از خود نباشد!) مانع از آن می شود که نگویم.. البته دلیل دیگرش این است که وقتی میبینم چطور در این محیط بی صدا فریاد بر می آورید تا لاقل یک نفر را به تفکر و یا به تعبیر خودتان فکریدن دعوت کنید، تا حدودی می فهمم که از چه روی این همه تلاش می کنید فلذا بر خود لازم میدانم که تقدیر و تحسین کنم.. آنقدر در لاک خود فرو رفته و دچار روزمرگی شده ایم که رسالت اصلی خودمان بالکل به فراموشی سپرده شده و ....... .

انشالله موفق باشید

باسلام

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن / با مردم بی درد ندانی که چه درد است

تیتری که بالا نوشته اید برای قدیمها بود.. امروزه اساتید سر کلاس درس فقط بذر ندانستن و شما نمیدانید و نخواهید دانست را می پاشند.. ظلمی که آشکار و پنهان به دانش جویان و جویندگان دانش می شود، کسی هم دم نمی زند!!!

این روحیه شما قابل تحسین است.

هر چند که تصمیم گرفته بودم دیگر از صفات نیک و پسندیده ی هیچ معلمی سخن به میان نیاورم ولی روحیه ی علم جویی ام (البته اگر تعریف از خود نباشد!) مانع از آن می شود که نگویم..