سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه
باید آنقدر شنید و شنید و شنید.......
باید آنقدر فکرید و فکرید و فکرید......
تا بتوان
نوشت.
اکنون دنیای بی عدالتی است
ما هم به حدیث نفس نویسان افزودیم خود را
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

بنویس آموزش٫ ببین چی میبینی!


با سلام خدمت شما دوستان عزیز
از اینکه چندی است به روز نمی کنم وبلاگ رو نمی دونم چی بگم
اما فقط بگم که وقت نمی کنم
اما می بینم که روزانه برخی از دوستان ما رو مورد تفقد قرار داده و تماشامون کردند.
امروز به دنبال یک جستجوی ساده در اینترنت و سایت جستگو گر گوگل به دنبال موضوعی بودم که به نکته‌ای جالب برخوردم. شما هم می توانید این وضعیت جالب را تجربه کنید. اگر در سایت گوگل کلمه " آموزش " را در بخش عکس یا ایمیج جستجو کنید یه چیزی می بینید جالب!
به نظرتون چی می بینید. حدس بزنید.
اگر حدستون نمیاد ادامه مطلب رو بزن تا ببینی.







ملت همه فهمشون از آموزش------آموزش آرایش و صورت آراییه دیگه!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸

نظرات (۵)

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۰ ندا عی قرلو

 البته من که زدم اینو آورد.
http://8pic.ir/images/an38l66fog8xjz38kkn8.jpg
پاسخ:
سلام
ممنونم از حسن توجه تون
بله بازم امتحان کردم و حق با شماست.
اما زمانی که مطلب رو می‌نوشتم در جستجوی من این تصاویر ظاهر شد
ممنونم
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۴ ندا عی قرلو
نه ما باید وجوه مثبت رو دریابیم....خوب دقت کنید اون پسر کوچولوعه داره درس میخونه....
اره راست میگه مخصوصا این اخریه که عکسش سیاه و سفیده
عشق منه

عجب خوشگل بودن