سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه

مجله‌ الکترونیک فرهنگی و اجتماعی

سیاق اندیشه
باید آنقدر شنید و شنید و شنید.......
باید آنقدر فکرید و فکرید و فکرید......
تا بتوان
نوشت.
اکنون دنیای بی عدالتی است
ما هم به حدیث نفس نویسان افزودیم خود را
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران از پس از سال 68 که به عنوان رهبر نظام اسلامی انتخاب گردید؛رویکردهای مهم کشور را در پیامهای نوروزی در آغاز سال جدید مطرح فرموده اند. از سال‌های 69 تا 78 بر پیامهایی تأکید فرموده‌اند که در جدولی در ادامه مطلب خواهید دید. ایشان از سال78 تا کنون به صورت مشخص سالهای شمسی را طی پیامی در آغاز سال نامگذاری کرده‌اند. این نامها بر اساس شرایط و اوضاع کشور صورت گرفته است.

البته نامگذاری سالها به این معنی نیست که موضوعات و مباحث دیگر دارای ارزش و اهمیت نیستند بلکه به این معنی که این نام از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار است.معمولا این شعارها از سوی آحاد مردم و دولتمردان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. آنچه که مسلم است این است که اکثر عناوین و موضوعات نیاز به سالهای متمادی کار و تلاش مجدانه دارد تا بتوان آثار آن را در جامعه اسلامی مشاهده نمود. هدف این است که این موضوعات به گفتمان غالب جامعه مبدل گردد نه اینکه در سطح یک نام و یا یک شعار بر روی دیوارها و کاغذها قرار گیرد. در این صورت می‌توان امیدوار بود که در سالهای آتی شاهد ایرانی بالنده،شکوفا و آباد که در مسیر تعالی به سمت اسلام گامهای مبارک و میمونی برداشته باشیم. سی و اندی سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد. با یک حساب سر انگشتی دستاوردهای مهمی را می‌توان برشمرد. اما این مردم لایق بهترین‌ها هستند که باید برای رسیدن به آن با توکل به خدای تعالی گام‌هایی در خور شأنشان بردارند.

به امید آن روزهای متعالی‌تر.....


برای دانلود تصویر در اندازه واقعی بر وری آن کلیک کنید